Măsuri de siguranță a pacientului

Pentru că ne dorim să vă oferim servicii medicale de calitate și standarde de igienă, vă prezentăm măsurile luate la nivelul clinicii Dermato Byronia pentru prevenirea infecției cu Covid-19 și siguranță epidemiologică:

Masuri de siguranta

Măsuri legate de accesul pacienților în clinică

Consultațiile medicale se fac doar pe bază de programare

Accesul în clinica noastră este permis exclusiv cu o programare în prealabil.

Triaj epidemiologic prin telefon

Triajul epidemiologic telefonic cuprinde un set de întrebări legate de călătorii, de simptomatologie de infecție respiratorie, de contacte cu persoane care au călătorit sau au venit în contact cu persoane infectate cu Covid-19).

Triaj epidemiologic la intrarea în clinică

La intrarea în clinică, se va  măsura temperatura cu termometru non contact și se va completa declarația pe propria răspundere conform Ordinului nr. 414/2020.

Dezinfectarea mâinilor

Dezinfecția mâinilor și oferirea de botosi de unică folosință – pentru pacienți, la intrarea în clinică.

✔Respectarea distanțării fizice

Programările sunt spațiate astfel încât să evităm aglomerarea. Restricționăm intrarea pacienților în cabinet la maxim o persoană în sala de așteptare.

Măsuri de igienă și dezinfecție

Măsuri de curățenie a tuturor suprafețelor

Curățenia suprafețelor cu soluții pe bază de hipoclorit de sodiu și soluții dezinfectante biocide.

Măsuri de dezinfecție periodică

A tuturor suprafețelor medicale, a suprafețelor din sala de așteptare cât și a obiectelor atinse de medici și pacienți cu soluții dezinfectante biocide, soluții dezinfectante pe baza de alcool 70% . Fiecare încăpere este dezinfectată cu lampa UV, periodic.

Igiena personalului medical

Se aplică toate măsurile recomandate: spălare frecvența cu apă și săpun, dezinfecția mâinilor cu soluții dezinfectante biocide pe baza de alcool, utilizarea de mănuși – la fiecare pacient, purtarea de măști.

Va mulțumim pentru înțelegere!